Wednesday 3 December 2014

AIR BERSIH DAN SIHAT DENGAN WATER PITCHER SHAKLEE (PART 2)


Jom Minum Air Bersih dan Sihat dengan Water Pitcher Shaklee


Ramai yang tidak tahu ,Shaklee pun ada keluarkan penapisnya yang best..Yang penting harganya pasti mampu milik dan selamat digunakan...Dibawah ni gambar item yang ada dalam Set Water Pitcher Shaklee.


Water Pitcher Shaklee








 Jom Kenali dulu Water Pitcher Shaklee ni


Get Clean Water Pitcher merupakan sistem penurasan air multipaten baru yang menghasilkan air yang lebih sihat. Berbanding dengan jag air yang lain, Get Clean Water Pitcher menggunakan sebatang blok karbon padu untuk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan-bahan cemar yang sukar disingkirkan termasuklah kandungan plumbum sehingga 99%.

Get Clean Water Pitcher merupakan sistem penuras jag air pertama yang menggunakan blok-karbon yang boleh diisi semula. Jadi, kuranglah botol plastik yang perlu dibuang. Ia juga berupaya menuras 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan.


Menandingi Jenama Terkemuka yang Lain!
Disahkan dapat mengurangkan kandungan plumbum, merkuri, kadmium dan bahan-bahan cemar lain. disamping mengekalkan kandungan mineral air yang sihat!
Disahkan dapat mengurangkan klorin, jadi ia dapat mengurangkan ancaman kesihatan yang disebabkan oleh bahan sampingan klorin!
Sistem Penuras Jag Air berblok- Karbon Isian Semula yang pertama
Yang penting dapat menjaga kesihatan buah pinggang kita.



Apa yang best dengan set water pitcher shaklee ni?

1. SELAMAT : Diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association [WQA]) yang ianya dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasing lain.
menggunakan sistem Penuras Jag air dengan blok-karbon isian semula yang pertama, di mana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa. Dan lagi, setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar




2. MUDAH




Jag Air bermeter automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah dituras- tidak memerlukan kuasa elektrik.Ia sangat ringan dan mudah dibawa kemana sahaja...so pas ni,kalu gi travel mana2 dh tak risau untuk dapatkan bekalan air bersih dan sihat sepanjang masa.

3. JIMAT

Hanya beberapa sen bagi seliter air.Setiap penapis,mampu menapis sehingga 80 gallon air @lebih kurang 3-4bulan penggunaan sebelum anda perlu menukar filter baru.Harga PASTI MAMPU MILIK...Mungkin 10x ganda murah daripada harga filter pasaran.

Jom,apa fikir dan tunggu lagi..jom dapatkan AIR BERSIH DAN SIHAT ANDA SEKARANG !!!



Cara Penggunaan Water Pitcher Shaklee.Jom tonton video dibawah:




PERTANYAAN LANJUT BOLEH HUBUNGI SAYA :
pakejsihat


019-3239808

COD Area: Seri Iskandar,Bota,Parit,Beruas,Manjung

Your Shaklee Independent Distributor
zawani sahir


 Shaklee ID : 1065860
 Blog: http://pakejsihat.blogspot.com/
 Email :pamasalman4u@gmail.com











0 comments:

Post a Comment